Parijs

29 mei 2016 - Paris, Frankrijk

Vanmorgen eerst maar eens uitgeslapen. Lekker ontbijtje van mijn broertje c.q. oom gekregen. Lekker een chocolade broodje en een vers eitje. En om 11 uur de verassingen van de dag : staan Ad, Tom en Maarten voor onze neus! Geweldig wat een verrassing. Dat hadden ze vrijdagavond al bekokstoofd terwijl wij er niets van wisten. Een hele leuke dag dus gehad. Zojuist zijn zij weer terug naar Nederland gegaan.
Maar ook in Parijs moest er een stempel gehaald worden en waar kan je dat beter doen dan in de Notre Dame. Dus als toerist met het pelgrimspaspoort in de metro daar naar toe. Vervolgens geluncht naast de kerk, het graf van Napoleon bezocht en het museum. Terug naar het appartement van Aad en Marie-Therese. Marie-Therese kwam ook thuis van haar werk en met z'n zevenen weer bij de Italiaan gegeten.
Ook Muriël nog even gesproken, de fietsen door Aad nagekeken en wat ducktape door hem geplaatst. Zelfs de boor is er aan te pas gekomen om met een ijzerdraadje bij Myrthe ' s fiets bijeen te houden. Leo-Jan loopt rond in de bergen van Noorwegen dus die heb ik niet gesproken.
Al met al een gezellige dag in Parijs gehad.
Geen kilometer gefietst, wel gelopen. Nauwelijks regen en weinig wind.

1. OPA:
    30 mei 2016
    Het was een grote verrassing je stem te horen.Blij dat het zo goed gaat! Bedenk wel zo,n adres kom je niet meer tegen.Goede moed om verder te gaan!Groeten{O}PA!!