Dag 14: Angoulême - Middle of nowhere

5 juni 2016

Wekker om half 7.. wat mama dagelijkse routine noemt valt bij mij toch wel wat zwaarder. En zeker zo op een zondag. Maar we hadden wel een gekookt eitje bij het ontbijt.

Daarna even zoeken naar de route. De hoofdroute gaat namelijk langs Angoulême heen. Maar na wat puzzelen en wat heuveltjes op en af zaten we weer op de goede weg. Na een half uur gingen de jassen uit en na de eerste stop ook in de korte broeken verder. Lekker weertje!

Het is zondag en dat merkte je ook wel. Praktisch geen verkeer op de weg, alsof samen alleen op de wereld ben. Mooie natuur en mooie uitzichten. Weer twee hertjes gezien en wat salamanders. Die komen wel naar buiten met een temperatuur van 26 graden!

Uitzoeken waar te slapen ging wat lastiger vandaag. Er was niet zo veel op fietsafstand en dat wat er wel was werd niet opgenomen of zat vol. Ik werd een beetje moedeloos (toch dat elke keer om half 7 opstaan denk ik ;)) maar mama hield de moed erin. Een B&B in Servanches zat ook vol, maar die noemde een ander adres 8km verderop. En daar was wel plek! Zodoende daarheen gefietst. Een idyllisch huisje op een bergje, met uitzicht op het dal en een meertje, 2km van de route af. Hoe het hier heet, geen idee! Maar we zitten hier weer prima! ^^

Zojuist de was gedaan, het was wel weer nodig, en dat hangt nu te drogen. Geen echte rustdag maar wel lekker rustig aan. Het blijft tenslotte zondag!

76 km gefietst in 4.10u. Heerlijk zonnig!

1. Karlien:
    5 juni 2016
    Vandaag was ik even jaloers op jullie! Ik ben trouwens best wel benieuwd naar de tussenstand, is die misschien te krijgen?
  2. Yolanda:
    5 juni 2016
    In verband met vakantie even verzuimd te lezen
    Volgens mij hebben jullie, ondanks het slechte weer van de afgelopen tijd, wel enorm naar jullie zin. Lees de verslagen met veel plezier! Veel succes met het vervolg, zowel op de fiets als met de reisverslagen
  3. Maria:
    5 juni 2016
    Fietsen met droog en zonnig weer, wat fijn voor jullie! Ja, een tussenstand lijkt me wel gewenst, voor de achterblijvers. En het is hier ook weer! Zelfs iets te warm voor een dagje Efteling! Succes meisjes, jullie doen het prima!
  4. OPA:
    5 juni 2016
    Lievertjes, net thuis, Babs was jarig,direct gekeken en ja hoor het verslag was er.Heerlijk dat het zo goed gaat.Goede reis verder en tot morgen! {O}PA!!