Dag 6: Baron - Parijs

28 mei 2016 - Parijs, Frankrijk

Rond half 8 (de bakker gaat pas om 7u open) aan het ontbijt. Dit keer ook met lekker vers fruit! Daarna weer fris opweg. Eerst langs een abdij die net even buiten de route ligt. Een mooie reünie in de mist. En dan echt op weg naar Parijs!

De weg bestond voornamelijk uit klimmen: "Steile klim" ; "klim 2km" ; "klimmetje 500" sierde het boekje alom... Fijn... van 48,5 km/h naar 8,5 km/h in nog geen 100 meter... reken maar uit! Maar opzich, het gaat wel goed! Ik
Er werd gevraagd naar onze zadelpijn en moeie kuiten. Geen last van!!! *even afkloppen*

Lang voor Parijs zagen we de vliegtuigen van Vliegveld Roissy-Charles-de-Gaulle opstijgen. Hierdoor wisten we dat we in de buurt kwamen. En uiteindelijk fietsten we langs het Canal de l'Ourcq in een rechte lijn naar Parijs toe.
Om 13u komen dan daadwerkelijk Parijs binnen. Uiteindelijk heeft het nog een uur gekost om op plaat van bestemming te komen, midden in de stad. Wanneer je denkt dat fietsen in Rotterdam vervelend is, dan ben je nog niet in Parijs geweest. Drama! Maar dan fiets je wel zo op je oom af. Dat is dan wel weer leuk!

Want daar verblijven we nu. En morgen ook. Even een dag uitrusten en kleding wassen. Hebben we wel verdiend denk ik zo.
Morgen ook een stempel scoren bij de Notre Dame!

81 km in 4.30 u. En net voor de regenbui binnen bij Aad & Maria-Thérèse :)

1. Babs:
    28 mei 2016
    Dat is boffen met zo'n adresje in Parijs. Doe ze de hartelijke groeten van ons Ton en Babs
  2. Toon en Rozalien:
    28 mei 2016
    Geniet lekker van jullie rustdag. Inderdaad hebben jullie verdiend.
  3. Truus:
    28 mei 2016
    Doe Aad de groeten van mij!
  4. Maria:
    28 mei 2016
    Heerlijk meisjes. Dit is natuurlijk jullie leukste stop. Geniet ervan. De champagne heb ik al gezien. Liefs
  5. Yolanda:
    29 mei 2016
    Wat een fijn rustpunt. Er zijn vervelender plekken te bedenken dan overnachten in Parijs. Geniet van deze dag en even "sight seeing"