Morgen is het zo ver!

22 mei 2016 - Vlaardingen, Nederland

De tassen zijn gepakt, de laatste emails worden weggewerkt, morgen is het namelijk zo ver! We gaan vertrekken!

Eigenlijk lopen Gezina en ik vandaag al heel de dag met kriebels in de buik. We kunnen het beide niet bevatten dat we morgen gaan fietsen naar Spanje. Naja, eerst naar Antwerpen dan, maar jullie snappen de bedoeling neem ik aan.

Vanochtend begon met een pelgrimszegen in de kerk. Dit was erg bijzonder en mooi om te ontvangen! We hebben vele gelukwensen gekregen. Ook is de eerste stempel in ons pelgrims paspoort gezet. Van de parochie Vlaardingen Oost. Na wat gesprekken waren we overtuigd om ook de stempel in de Jacobs kerk in Schiedam te halen. Nog niet vertrokken en nu al 2 stempels!

Waar we ook blij verrast over zijn: het gewicht van onze fietstassen valt reuze mee! Maar 10 kilo in totaal bij Gezina en ik neem 8 kilo. Dit gaat dus helemaal goed komen! Hoewel ik echt niet kan bevatten hoe weinig ik mee heb. Je gaat 6 weken weg, met maar 2 broeken en 4 paar sokken, help! Gelukkig kan Gezina heel goed kleding wassen, haha ;)

Voor nu denk ik dat ik maar m'n bed in duik. Ik ben benieuwd hoe goed we kunnen slapen, aangezien ik er gisteren al wat moeite mee had vanwege de kriebels...

Morgenochtend om 7 uur gaan we fietsen. Kwart over 7 wanneer het regent. En als ik het weerbericht mag geloven (en mij lachende broers) wordt het duidelijk kwart over 7...

Liefs, Myrthe
(& Gezina)

1. Els Vogelaar:
    Heel veel plezier. En voor morgen een droge start. Groet Els
  2. Marianne van Marion:
    22 mei 2016
    Een hele mooie reis toegewenst!!
  3. Peter en Yvette:
    22 mei 2016
    Geweldig, veel geluk en een behouden aankomst.
  4. Han:
    Regenboog geeft altijd hoop
  5. Hans:
    22 mei 2016
    Ben super trots op jullie. Woudakmeekonalsbandenplakker.
  6. Maria:
    23 mei 2016
    Ben nu al super trots op jullie. Sterke verhalen genoeg, maar jullie gaan echt!!! Let goed op elkaar, en kom, om Jacobswil, gezond terug. Goede Ries, ik denk aan jullie ( als of je daar iets aan hebt). Liefs xxxxx